Soon I will be in the game

2011-03-09 12:51:26 My day

Igår hände det nyheter, idag hände det nyheter! Det händer saker hela tiden, hinner inte smälta det ena innan det andra kommer. Men idag är jag glad! Riktigt jävla glad! Min nyhet gjorde min dag!

Provet idag gick käpp rätt åt helvete..menar allvar. Blev helt ställd och hjärnan slutade fungera. Så aa mitt första IG för trean, here it is! Awsomeness.
Var nyss hos tandläkaren och spännde rälsen, böt ut några grejjer och satte in lite grejjer. Nu väntar en heldaga plugg på mig, får en liten pluggbreak när jag ska jobba i två timmar, sen hem och plugga hela natten. Måste skriva MVG imorgon, och på fredag! Gud, man måste verkligen älska skolan.

Vill ha lov, saknar lov. Då får man göra vad man vill och bara ha det underbart! Nu tappar jag snart allt mitt hår av all jädra stress, hinner knappt med stallet, eller hinner hade jag gjort egentligen, eller nej, eller kanske..men jag prioriterar skolan först o främst just nu. Till hundra procent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback