Soon you will shine like the sun

2011-03-25 09:20:36 My day



För er som undrar om Einrad, så går det bra. Vi håller på att lära känna varandra ytterliggare, hon håller på att installera sig i sitt nya hem. Hon verkar iallafall trivas väldigt bra och jag tror (hoppas) att hon börjar veta vem jag är.. för nu gnäggar hon och springer till mig när jag ropar på henne♥
Ridningen har vi inte gjort något ansträngande utav ännu utan vi tar dagarna som dem kommer, vill inte stressa upp henne i onödan då hon är rätt lättstressad. Jag kan medge att jag prövade att jobba henne för någon dag sedan men jag kände att det var lite väl tidigt att börja därför väntar jag lite till nu tills hon vant sig med sin nya omgivning och sina nya hagpolare.

 

Men måste tilllägga: Hon är det bästa valet jag gjort i mitt liv. Visst det är sjukt mycket pengar för köpet, det är väldigt mycket månadskostnader som jag själv ska betala, men samtidigt kommer det att vara värt det. Hon är värd det! Min finfina häst. Och det bästa utavallt är att hon och lillabruna är bundisar. Lillabruna som är lite av en ensamvarg och ogillar de flesta andra hästarna, men inte einis. Nix, Einis är godkänd!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback