Summer glory

2011-03-03 10:08:04 My day
Godmorgon

Sitter på jobbet just nu och är alldeles mör i kroppen. Två ridlektioner på raken och ett hårt gympass tog verkligen. Träninsvärk i varenda kroppsdel och mör är jag väll av mitt kondtionspass igår, och promenad och ridning. Ikväll ska jag faktiskt bara ta det lugnt, Är troligen inte hemma förrens 8 och då blir det först en liten promenad med vovven ( måste röra på mig iallafall en halvtimme-timme idag) Sen blir det bara deg i soffan med film och melon..mm måste köpa melonen också!

Planeringen var att sola också, men äsch, orkar inte idag. Tar allt det imorgon. Imorgon är det gym, ridlektion för Ylva, lillabruna, lunch med Elin och frissören (Ska fixa mina ögonbryn, tre veckor sen dem färgades, dom syns knappt!!). Sola ska tryckas in, mot kvällen blir det middag hos papi och natten, ja den är inte bestämd ännu.


Snart är det LONDON BABY!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback