Tidsoptemist

2011-03-13 14:27:09 My day
GUD VAD SKÖNT!
Fick en fem-minuters break för att sitta ner en liten stund. Har stått i kassan medans kollegan varit på lagret, Mina fötter dödar mig och huvudet känns bara som en tung boll!

Efter jobbet har jag det rätt stressigt.
Ska först hämta lillasyster i stallet och Sofia på terminalen. Sen blir det fors för att rida Einrad. Sen måste jag hem och packa, åka förbi solariet och bli lite brun röd inför London. Hem och packa det sista, vill hinna med en promenad ikväll också!! Sen vill jag andas och Sova också! Fan måste duscha också, elände. Ramlar säkert där också, halkar väll på tvålen och slår på rumpan och bryter svansskotan bara för att jag inte har tid med det...optimist. hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback