Tomorrow...damdamdam

2011-03-02 00:13:01 My day

Magen knyter sig..är NERVÖS!
Har lyckats städa rummet så här på kvälls, okej nattkvisten bara sådär..Nu tänkte jag lägga mig ner ensam i min STORA säng och kolla på RäddaWilly2, såsötfilmattjagdöör! Men är fortfarande inte tillräckligt trött, är för nervig och mitt vanliga sovsällskap behagar inte att komma ikväll och inte fasen orkar jag pallra mig dit heller..usch nej. Jag är lat och bra på att sova hemma.. Iallafall som idag. Nej sörrni..nu ropar kranen på mig, ja alltså vattenkranen. Jag är tydligen törstig, bäst att sluta vara det då.

Morgondagensplaner ser ut så att:: Stall, gym, plugg med Sofie och Elin och lite jobb. Försöööka sola också!


HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!

oh crap, nu blev jag hungrig också. dumma middag som inte alls var god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback