Unrated London

2011-03-25 09:38:59 Bilder



Börjar med en av Tinys bilder, det här tyckte folk var jätte kul. Johan satte dit en snark grej på min rumpa och den satt där hela dagen, jag var helt omedveten om deta. haha



Me and Tiny, bigben and alots of busses.






Vi var uppdelade i två grupper och hade en fototävling, alla i gruppen skulle ingå på bilden plus vissa olika motiv. I detta fall the tower bridge.



En klassiker, Hej Cassandras ruskigt bra syn



Efter typ fyra försök lyckades vi få en hyfsat bra bild! London♥






Skål för kontraktet!



Sista natten.. ni ser väll hur det gick







Roade gruppen



Partyprincess Eliiiin!!

Dessa bilder är några av dem jag blivit taggade på. Mina trehundraelva bilder kommer senare någongång. Tack SP08d För en grym resa! Den här resan förde klassen tightare. Vi fick se sidor från alla som vi tidigare inte visste om. Smirnoff! hehe
Förutom våra äventyrliga nattbesök på olika klubbar, våra skålningar för kontraktet som gick åt tjotahejti. Våra extrema bra tidspassningar, och våra hemlisar som spårade så lärde jag mig ändå en del. Typ drick inte mer än du klarar av. haha nej men det var en grym resa helt klart och FYFAn vad jag älskar min klass!!

Vi hade självklart dagsuppgifter också, men när dem väl var gjorda så stod det shopping på schemat och sen fiesta. Vi hade halv elva som tidsgräns på kvällen, ni förstår nog själva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback