Vilken underbar kväll

2011-03-12 09:38:57 My day

Godmorgon!
Igår blev det ingen update alls, men jag pysslade inte med något värdsligt. Skola, gjorde om mitt rum ( hej, tv med kanaler!!), städade, handlade foder etc. Och sen jobbade jag några timmar. okejråå, bara två.

Faaast okejrå..jag åt ju typ världens godaste middag igår. Inte för att skryta eller så,,men Jakobs pappa grilllade, GRILLADE, oxfilé. Hej ljuva smak av sommaren. det smälte i munnen, älskaar grillat kött! Till det fick vi pompe och bea. Alltså ÄLSKA! Efterrätt, eller ja snacksen för kvällen blev Cuantalopemelon. MMmm..Godkväll!

På dagens schema står: Jobb 9-17:15. Sen blir det eventuellt Fors, har Einrad men vet inte om jag hinner rida henne. Vi får se vad Sefja säger om tiden passar den kräsna damen. Sen måste jag påbörja min packning ( På måndag drar jag till LONDON!!) Och laga middag, Det blir grillat ikväll igen. Promenera vill jag också göra. Jösses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback