WIHO

2011-03-09 16:33:49 My day

Okejråå..nu är jag på betydligt bättre humör än nyss.
Ska gå till bussen om tio så switchade om från mina unkiga leggins till ett par gamla jeans, kunde knappt knäppa dom för två månader sen! Men nu jädrar sitter dom löst runt midjan! Gillar't starkt! Hoppa glatt fram och hämtade ett skärp! hihi ...Helskotta heller att jag ska stänga av gymkortet, här ska tränas!

Fick ny motivation nu för gymmet. Great! Vårpromenader, kvällsgym, ridning= I'm back people! Wiiho! Det bästa av allt är att jag faktiskt har fått tillbaka min ork. Har varit superduper lat sen operationen, har liksom inte riktigt kommit tillbaka till mitt gamla energiknippe som aldrig kan sitta stilll.. Va det direkt efter operationen typ, men tog ju ut mig för mycket att kroppen sa ifrån och har kämpat länge med att komma tillbaka, men nu den senaste tiden börjar jag känna igen mig själv igen. Högt tempo, fullsmackat schema och jag älskar det! Nu blir det jobb, sen plugg hela natten. Imorgon blir det ridning, träning och sola! Plugga också, prov på fredag igen. Greatness.

 

Inte direkt så mycket. hehe


PUSSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback