You take me higher...I mean, you did.

2011-03-30 22:21:38 My day
" So fly away now, cause now i'm the bitch"

Den har dagen varit allt annat än fartfylld. Eller egentligen har jag hunnit med rätt mycket, men inte tillräckligt.
Efter skolan smet jag upp till Centrum med Jenny, fick med mig mitt efterlängtade ( beroendeframkalladnde) vinröda nagellack. Är besatt av det nagellacket patetiskt nog, klarar mig inte utan det. Köpte även nya pärlörhängen då mina ramlade av på något dansgolv i London. Yes crazy night.

Efter det blev det plugg och sedan ett tufft gympass. Direkt vidare in i duschen och fort mot jobbet. Efter jobbet hände det inte så mycket annat än plugg och städning utav rummet. Imorgon kommer städerskan och då får inget finnas på golvet! Så plockade undan så mitt rum kan få sig en redig omgång med dampvippen och skurmedel. Annars brukar hon skippa mitt rum då hon inte kommer innanför dörren..hehe

 

 

 



Det är tur att det finns musik för alla humör..Först arg musik sen sätter man på superlycklig musik efter att man agerat av sig. japp då känns allt bra igen! Älskar musik. Hatar dig,DIG. Du är ful,ful,ful,ful. DRA!

Sådär,, happyface again!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback