Dansa Kuduro

2011-05-13 13:55:47 My day
Nu har jag laddat på mig med ny energi för kvällen!
Laddat ner massa ny partymusik, är helt sprallig i kroppen! Måste ut och dansa. Men det får nog bli imorgon kväll efter eurovision. Ikväll blir det middag hos papi med min jakob. Men nu ska jag plugga, ska skriva klart min evighetslånga vetenskapliga uppsats i internationell ekonomi, skriver om ekonomisk tillväxt kontra ändliga resurser. Greatness. Det blir alltså inget stall idag. Skolan måste prioriteras! Men efter dagen i ära idag, fick jag reda på två MVG vilket kändes grymt vilket gör mig mer peppad till att plugga! Ett slutbetyg och ett prov. Blir många fina MVG i år. Måste plugga.

Partymusiken är på i öronen och pluggmodet är igång. Let's do this shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback