Den lilla svarta virkade

2011-05-20 11:50:39 Insperation

Har pluggat, skrivit mitt svenska tal. Fattas väll typ tre-fyra rader innan jag är klar. Ska liksom skriva slutspurten, den är svårast. Måste avrunda snyggt.
Snart ska jag bege mig till jobbet, ska jobba mellan 12-19:15, sen ikväll blir det antingen middag ute med min prins, eller plugg. Hehe

Fick en ny klänning av mami igår som tack för all hjälp med städningen och middagslagningar denna vecka. Blev så himla glad! Längesen jag bara fick något sådär av min mami, tjänar egna pengar liksom. Hon ger mig allt, hon är bäst! Detta är inte bara en klänning/tunika, har velat haft en liknande länge. Så himla perfekt!



Svart virkad, med ett svart knyte runt midjan( som jag har dolt med ett flätat skärp), måste dock ha ett linne under för annars är den rätt flashiflashi. Har strumpbyxor på eftersom jag ska jobba, annars hade jag gärna gått barbent till för det var riktigt sött!

Så jäkla surt att H&M i Handen inte har trend, finns bara två HM-trend i stockholm, vilket suger. För allt är så fruktansvärt svårt att få tag i då, allt tar slut direkt så är ruskigt lycklig att mamma fick tag på den sista, och i min storlek! Enligt mig har HM-trend dem stilrenaste och finaste kläderna, devided börjar bli lite väl flippat för min del.

 

NÖJD CHEY, Tack världens bästaste Mami♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback