Förvirrade tider

2011-05-29 15:27:05 My day

Dagarna går förbi, trögt och sakta.
Har spenderat två kvällar med mina underbara Hanna! Bio i fredags och igår hoppade vi utgången som var planerade och böt ut klackarna mot soffan med filmmys. Dock halvsov båda två igenom hela filmen. Har tränat fre och lördag. Blir träning snart igen. Ska upp till gymmet vid halv fem, kvart i fem skulle jag tippa på. Nu ska jag ta tag i lite plugg så jag får det avklarat iallafall! Sista arbetet som ska in. Imorgon är det någon trafiksäkerhetsdag i skolan som är obligatorisk, så ska väll gå på den sen är jag inprencip ledig resten av veckan.

Veckan som kommer har jag inte planerat så fasligt mycket, men träning VARJE dag, sola, stan en dag (måste köpa högajeansshorts, Levis) Ridaranka, träffa vänner och dansa.

But your heart wont feel, i cant tell you something that aint real.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback