Fridfullt

2011-05-19 17:29:16 My day

Vaknad med en sådan fruktansvärt huvudvärk, yrsel och hosta imorse. Halsen var tjockare än en paddas..Stannad därför hemma idag.
Gick runt och städade hela huset, dammsög och skurade. ( med vårat nya skurmedel som luktar liljekonvalj, mycket roligare att städa då!!). Städade mitt rum. Tog en timmes promenad och bara njöt av friheten jag kände då. Fick en sån där fridfull känsla. Väl hemma så pluggade jag ( Där försvann den fridfulla känslan), sen åkte jag till stallet och red med Caroline. Einis var jätte fin idag! Stolt matte:)

Efter det har jag lagat middag till familjen, ska återgå till pluggandet igen. Senare ikväll blir det solning och en PW igen. Köpte en sadel till fröken E idag också, den ska hämtas imorgon i Täby. Mamma får dock hämta den för jag jobbar direkt efter skolan till stägning, Carro får rida E imorgon också. Tur att man har Caroline. Hon är en ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback