Håller andan en stund, tiden står still...

2011-05-30 19:04:09 My day

..jag vill vara här i tystnaden..

Åh idag har jag shoppat, i stora staden och via internet. Helt galet shoppingsugen.
Fick med mig ett par höga ljus demin shorts, ååh älska monki♥ två korta toppar som ska få uppgiften att skydda mina boobies på klubbarna i sommar under någon transparent topp, en blå och en corall. hihi. Lyckades till och med få hem en, nej ett. DÖÖSNYGGT LINNE i rosa från Zara. Helt sjukt. Jag äger nu något rosa. Den är dock väldigt snygg,söt med en dragkedja i ryggen, hör och häpna: Hela vägen ner! Den slutar inte halvvägs. `Det är så det ska vara!  och med den blåa toppen under, kanoners. Har helt plötsligt min outfit klar för onsdag natten. 
 
Har klickat hem lite mums också, det kommer väll i veckan. Utöver mina fyra timmar i stora staden hann jag med ett litet pass på gymmet, ytterligare ett är på ingång. All in. Men nu ska jag plugga lite, bara lite. Sen är jag klar. Efter pluggandet tar kvällens planer vid. Nervös av någon anledning. Skumt.

ÅÅÅH jag är SÅHÄR JÄVLA TAGGAD TILLS ONSDAG! Stört!. Höga jeansshorts, rosa linne med blå bandeu under, high heels och converse i väskan. Kvällan låter najs. hehe

Bilder kommer seeeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback