It was a fling

2011-05-16 16:12:43 My day

Hola!
Ni får överleva med den dåliga uppdateringen, men bloggen blir lite osidosatt just nu.
Ska skriva klart mitt internationella ekonmi arbetet nu, håller på med analysen, det är det sista, sen är den done!
Efter det ska jag till stallet snabbt, ingen ridning dock. Endast fixning. Sen ska jag plugga matte resten av kvällen/natten. Nationella matte prov imorgon.  Kommer att gå...inte så bra.

Köpte studentskor igår, Min studentoutfit är komplett. Väntar bara på klänningarna. Har beställt samma från två olika ställen. Beställde den idag igen. Vågar inte chansa på att jag inte får den ena. Vilken katastrof det hade blivit, eller hur?!

 

Nej men om man ska begrava sig in i ekonomivärlden nurå..Den måste bli klar inom en timme, enligt min mening. Sen måste jag till stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback