Jävlar amanna

2011-05-18 14:39:54 My day

Måste bara poängtera: Det är jobbigt dagen efter. Alltså..när man ridit två hästar fort på vägen, klättrat i skog och jobbat som ett as på volten. Powerwalka en timme och sedan gymma. Ridningen dödade mage och ben, promenaden dödade benen, gymmet dödade armarna och ryggen..och har skadat mitt psyke totalt.

Det är illa när man måste ta i och typ dör efter ett set med tio kilos stång på triceps. Förut tog jag mellan 15-20. Argh chey. Blev så förbannad på mig själv igår att jag puschade mina tre set med 10 och avslutade med femton kilos. Det var väll lite väl nära att stången skulle planta in mitt ansikte. Men ikväll ska det köttas igen, skam för folket att jag är klen! Har aldrig varit såhär klen! Blir arg! Blyförbannad. aa precis så. GAH!

Powerwalkade imorse för att kroppen är urform,urfunktion. Förbannade lata Cassandra. Sen när blev hyperaktiva Cassandra lat?! Whatafuck? nu är min jävlar imanna hjärna igång. halsen gör ont, men gymmet ska jag till. Dumma kropp att bli sjuk och klen...dumma.


Kommentarer
Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till nätets roligaste hörn!

2011-05-18 15:18:32
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback