Klunka såpa är inte bra för magen.

2011-05-29 22:10:33 My day


Inleder kvällens inlägg på en LITEN Cassandra, endast 18år. Tyckte jag var fett cool som fyllde arton. Bigtimes.




Fräscha bruden här dåva.
Känner mig hurtig idag, Började min morgon med en tripp till stallet med Caroline. Skrittade ut och pratade om allt mellan himmel och jord, njöt av fina sol/regn vädret. Fortsatte på volten och lyckades få till en riktig snygg tölt i hennes svåra varv. Fick massa beröm av Carro, ( skryter: Lyckades tydligen bättre än Carro i det svåra varvet, blev jätte lycklig. Carro är min förebild typ. Hon är bäst på allt med tottosar. Så när hon berömmer blir jag SÅHÄR Glad!) Efter stallet åkte vi till lillhästen i stav, köpte sadelgjord och stigläder till nya sadeln.

Senare blev det gympass, ensam i stora gymmet. Sen solning (jusste, detta har jag redan sagt i ett tidigare inlägg, randomtjej). Blev sedan en Powerwalk med FinaEnny cirka en mil. Duktiga och hurtiga. Askul hade vi. Garvade åt hur dumma och korkade vi var när vi var små med Madelene. Typ dricka såpa? Alltså WHAT? inte undra på att vi spydde dagen innan. (Observera; Vi var små, små som i typ 12 årsåldern. IQ var på högnvå!).
Nu ska jag pluggeliplugga lite, prata klart med Hanna i telefonen och fortsätta måla naglarna, Måste torka håret och kolla film också. Väldigt viktigt i mitt liv!


Kommentarer
Carro

Alltså aaww va söt du är <3 Va glad jag blir när du säger så ^^. Du är duktig du med :D faktiskt!

2011-05-30 21:21:24
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback