Leaving on the edge

2011-05-27 09:52:54 My day

Jag har aldrig känt mig såhär osäker på någon i hela mitt liv.
Antingen vill man ha kakan eller så äter man upp den, Det finns inget mellanting. Mitt huvud är igång på högvarv hela tiden, varenda lediga lilla tanke handlar om det. Så fort jag inte gör något tänker jag på vilken soppa jag hamnat i. Men det finns absolut ingenting jag kan göra åt det, bara hålla tummarna och hoppas.  Antingen allt eller inget.

Har precis fixat mig, lyssnar på lite depp musik. Allt är deppigt idag, skrev ett prov imorse( fick iofs bra), ska på min gammelmormors begravning snart, det regnar och är mörkt, väntar på ett svar som kommer kanske ödelägga en del av mitt liv, men jag lever iallafall vidare. Jag har klarat mig igenom allt hitills, så jag klarar mig troligen igenom denna dag också.
Efter begravningen blir det stall, ska rida min fina prinsesshäst.I regnet. Tänka. Ensam. Bara jag och min einis. och regnet, mörkret. Sortera upp allting. Senare på kvällen ska jag iväg på äventyr med en vän, kanske två. Måste fortsätta leva fast delar av mig verkligen inte vill. Men kvällen kommer bli bra, ´nej Grym. Som alla våra andra kvällar. We now how to play! Play nice girls.

 P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback