Like the wind over the ocean

2011-05-31 09:20:52 My day

Bara för att ingen annan människa i världen kan uppdatera sin blogg, uppdaterar jag min i protest!

Godmorgon förresten. Ligger fortfarande i sängen, hej jag orkar inte göra något alls. Skulle troligen kunna sova i flera timmar till om det inte vore för den jobbiga solen som glipar in mellan rullgardinerna (alltså är det fler än jag som har det problemet? Finns det något mer irriterande?) Eller jo, fåglarna. Gud vad dem tjöööötar hela tiden. Dom är ju förtusan aldrig tysta...morgonproblem jag har.

Skickade in två av tre arbeten igår, bara ett som är försenat med andra ord. Så tänkte ta mig i kragen och göra det nu på måmangen. Lika bra att få det överstökat. Sen ska jag till skolan en snabbis för att få reda på lite slutbetyg. HJÄLP! .....sen ska jag faktiskt rida med Caroline. och sen träna på gymmet, igen. Gillar gymmet, iallafall när man känner skillnad dagen efter. Typ som träningsvärk! hehe
Gud vad jobbigt pratglad, nej skrivglad jag är på morgonen. Typ jätte jobbigt, måste skaffa mig en morgon hobby som inte innehåller bloggning och  internetshopping. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback