Love you, hate you, like me.

2011-05-06 15:05:21 My day
Hej hej och hej igen.
Just nu gillar jag inte skolan särskilt mycket. Vi får saker över oss hela tiden att ta itu med. Men nu är den här skolveckan över och en helg med jobb väntas. Ska motionera hästarna lite också, ikväll blir det biomys med älskling. Men nu väntar skolböckerna på mig, och om två timmar blir det stall. Men nu plugg...och The O.C. Kan faktiskt göra två saker samtidigt.

Men för er som känner att ni verkligen måste veta vad jag har sysslat med den här veckan...tjatiga människor.
Jag har varit i stallet och halvridit sådär, ridit ordentligt pass på lillabruna en gång, ridit einis på volten och arbetat, rejsat i full galopp på ovalen och vägen, klättrar i skog osv. Själv utan häst har jag motionerat och pluggat som ett jävla as. Skrivet ett Redovisning och beskattningsprov som gick väldigt bra. Sen har jag varit på en och en annan studentskiva. Jag gillar studentskivor. Nästa vecka blir det två mitt i allt pluggkaos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback