Morrnmorrn

2011-05-22 09:55:55 My day

Godmorgon Världen!
Sitter just nu och pluggar, ska snart bege mig till jobbet. Slutar fyra och då ska jag förbi lillaCeciliaLundgren som fyller hela 20 år idag! Efter firandet ska jag troligen träffa Sofie o Elin för lite pluggandet, hade totalt glömt bort att vi ska redovisa i Filosofi imorgon, men tur att dem två har huvudet med sig. Efter pluggandet med dem måste jag hem och plugga. Restuppgifter och massa prov väntas denna vecka. Kommer alltså inte rida mycket i veckan heller, nästa gång jag rider blir troligen fredag. Ska dit på onsdag, men då vilar damen. Caroline har ansvar över träning på Einis denna vecka! ;)



Kommentarer
Carro

Tjoohooo!! :D du kommer känna sååå stor skillnad på henne host ;D

2011-05-22 18:52:09
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback