Powerkill

2011-05-29 18:50:56 My day

Nu är gymmet avklarat. Körde i 1h30min typ. Duktigt tjej (klappar mig själv på axeln).
Körde mycket kondition, sen försökte jag köra triceps nere bland alla muskelknuttar som stönar så fort dem lyfter något. Varför? usch. Killarna stönar all the time, hehe. Men jag låg där med min lilla stång på 12kg, eller 15kg minns inte, och försökte träna triccarna ensam. Brukar alltid ha jakob bakom som passar, men fick klara mig ensam idag vilket gick sådär. Fick tips från någon man om en träning för triceps som jag gillade starkt, så körde på den (enklare att träna ensam när man inte har någon som backarupp en) istället. Lite mage,rumpa och massa springelispring. Nu ska jag ut på en Powerwalk runt i skogarna och efter vägkanten med en vän.

Solade nyss också, 25minuter. Hej tomat face. Cutie! Hanna tyckte iallafall att jag var söt. Ni får stå ut med mina random och nonsens babbel ett tag framöver.

Over And OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback