S T U D E N T 2 0 1 1

2011-05-18 14:29:18 My day



Jag pluggar,pluggar och pluggar. Skrivet arbete efter arbete. Vem fan sa att trean var chill? ( Det var antagligen chill för att du inte var i skolan då, dumming som lurade mig!) Idag har jag skickat in tre stora uppgifter. Ska skriva klart min projektrapport idag också. Ska påbörja och lämna in. Sista i UF, Helt jävla underbart! Har avslutat UF, Turism, Matte än så länge. Nästa vecka sätts betygen, eller ska det sista momenten in,  i Svenska, marknadsföring, Redovisning&beskattning och Internationell ekonomi in. Sen är det lite smått och gott en bit in, men jag vet vart jag ligger till i alla ämnen, så om allt går perfekt på dem sista proven så är mina betyg riktigt bra i år! Stolt över min prestation i år!  Mycket tack vare min underbart vackra vän Sofie som hjälpt mig genom skolan, hon är en pärla!



Jag och fina Sofie. Minpärla!



Det är läskigt.. för på fredag är det exakt tre veckor kvar tills studenten tas!
Pirr i magen, TAGGA FAN! Kommer sakna min underbara klass. Fyra år senare för mig. Sjukt!

Note to myself: Innan studenten måste du lära dig att gå i dina nya ( SUPERSNYGGA) skor.
Du måste faktiskt göra dig snygg...Push IT! Damn IT!

S T U D E N T E N 2 0 1 1 !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback