School is out..nej fem veckor kvar

2011-05-02 23:15:09 My day

Det är helt sjukt vad lärarna slänger över saker på oss, ända in i det sista. Det är trippelt så mycket än vad det brukar göra. Ständig magvärk kan jag tala om. Man blir klar med ett arbete och får ett, nej två, arbeten över sig. Idag har jag och min fina vän Sofie pluggat sen tre på eftermiddagen till tio på kvällen. Krigare. Sofie åkte hem och jag fortsatte med ett annat ämne i en timma. Nu har jag nyss tagit en snabbdusch och ska måla naglarna väldigt fort och torka håret, sen väntar sängen. (MÅSTE städa rummet, har panik på stökigt rum nu! Men finner ingen tid) Idag fick Caroline rida Einis och hon ska få göra det imorgon igen. Tur att jag har min underbara Caroline som alltid ställer upp♥. Jobbtider rinner in, men måste neka typ alla för att jag måste plugga.

Imorgon har jag två redovisningar, tre timmars mattelektion, Massa stress med annurlering av UF företaget, äntligen. Men Årsredovisning och projektrapport ska in nästa vecka. Samt en vetenskaplig uppsats i internationell ekomonmi, en filosofisk essä, två svenska arbeten, Två prov denna vecka och tre veckan därpå,ytterliggare två veckan därpå. Det där är väll det som jag prioriterar, sen är det massa små inlämningar som jag inte alls lägger lika mycket energi på, alla uppsatser och UF uppgifter ska vara runt 12 dataskriva sidor. Ooooh my life is fun. juste får inte glömma bort, svenska tal nationella,  nationella matte och en svenska uppsats,,nej två. Åååh kill me!

Något positivt med denna vecka och det Stavas: S T U D E N T S K I V A på onsdag! WoopWooop!



Nu har min underbara Onepiece kommit hem, har den på mig just nu. Den är typ ruskigt jävla ful på, men ruskigt underbart mysig. Ser ut som en jätte bebis just nu med turban. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback