Sleep tight

2011-05-23 23:36:39 My day

Godnatt!
Har pluggat konstant sen jag kom hem från skolan idag. Har lyckats skicka in ett arbete idag och pluggat till provet som är imorgon. Imorgon ska även mitt UF företag har bolagsstämma och avveckla skiten (YEeeaj!!). Ni anar inte vilken lycka det är!
Imorgon ser dagen i princip likadan ut som idag, endast plugg och en promenad för att samla lite energi och smälta det man tar in. Tänk på det ni som pluggar..man måste ta en paus då och då för att orka! Just so u guys no. jag är ändå inte så ung och dum. Gammal och klok passar nog bättre in...fast näe.

Jaja...Sov gott! Ska krypa ner i sängen bredvid min man nu. Sleepy times♥



Lilla ida och jag, småsmå lost childs, ensamma i the big world, 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback