Summertimes

2011-05-09 09:57:50 My day

Börjar min morgon med att måla naglarna och beställa hem lite bikinisar. hehe
Kör sommar all in idag. Shortsen ska på, corall färgat nagellack och tre bikinisar är påväg hem till mig. 

Eller okejråå, egentligen började min morgon med att fixa med dampinternet. Men vi låtsas inte om det.
Nu, eller strax, ska jag sätta igång med uppsatsskrivandet. Har två stora arbeten som ska in i veckan och tiden efter skolan räcker inte till, därför blir det no school today. Senare ska jag till stan för att köpa en snygg mask till morgondagens skiva med underbara fina Hanna och två andra vänner till hannapanna. Ska kolla efter jeansshorts snabbt då också. Men nu ska jag plugga och sjunga. Ja, jag sjunger när jag pluggar. HELA TIDEN. sjunger typ alltid. lyssnar alltid på musik. Tom när jag duschar. hehe



Pojkvän är snäll som köper nagellack till mig. Han vet hur man får mig på fall...hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback