Köttakötta på gymmet

2011-05-18 11:26:43 My day

Det åskade igår, tänkte bara uppdatera er om det fenomenet.
Sitter just ni i telefonen med Caroline samtidigt som jag letar efter sadel till Einrad, hon vill få en egen nu. En mindre än augustas. hehe
Dagen kommer bestå av plugg och jobb.

Igår hann jag med rätt mycket, matte nationella i fyra timmar. Sen stallet, red båda hästarna. Sen efter stallet blev det en powerwalk med hunden, ( Stackars vovve som fick först följa med på två uteritter i fullkareta och sen en powerwalk med mig, hehe) Efter det blev det för mig att åka och handla mat, typ mjöl och smör. ( Vuxenpoäng!!) Sen lagade jag middag till familjen (ännu mer vuxenpoäng!). Sen började det åska, myyys. Då åkte jag och solade i solariet. Skönt och välbehövligt. Efter solningen blev det att av att kötta på gymmet med pojkvännen.

Resten av kvällen spenderades i soffan framför halva desperate housewifes, och sedan top geir. Gillar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback