Whatafuck

2011-05-03 13:57:09 My day
Dagen rullar på, skolan tar tid. Har just nu en liten hålis så sitter och sippar på en oboy..inte te eller kaffe. Nej oboy, barnsligt gott! Har precis haft redovisning i marknadsföring, hoppas på ett fint betyg med tre bokstäver. Snart är det tre timmars matte som gäller, sen hem för att sitta hela kvällen med redovisning och beskattning, prov imorgon. Pepparpeppar ta i trä..eller något. Visst låter mitt liv roligt?
Har lite panik över studenten också, gick igenom allt idag. Oh yes, min mage krampa. hehe..Men nu beställer jag klänningen som jag skulle fått från Nelly men inte fick, från England istället. Den stavas P E R F E C T I O N och den ska vara min vän på studenten. That's it.
Nej nu ska jag ta hand om min snuskiga lilla kompis som sitter och duttar med en banan i mitt ansikte, jävla perv hon är. Miamin mia. Psyko-sex-beroende barn som kan endast svordomar.

Men aa denna klocka är mitt begär dåva. sluta gnälla gnällollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback