when no one gets me, you do

2011-05-26 13:16:28 My day

mitt liv är en enda röra just nu, gillar det inte särskilt mycket.
Skolan är slut efter helgen, sista grejjen ska in på söndag sen är det finito! Ni anar inte vilken stress vi studenter går igenom just nu, det är helt sjukt. Trodde aldrig att ens skolstress kunde tära igenom hela ens liv som det gör. Men ska inte klaga, för snart är skiten slut! Underbart!
Åkte ner till stalle snabbt igår och pussade på min häst, behövde verkligen henne igår. Det finns ingenting i världen som kan trösta och stötta en som en häst. ( hästnörd i know). Brast ut i lite gråt en stund och bara andades där i boxen medans hon åt gräs som jag plockade ( i spöregnet). Kvällen blev inte mycket bättre den, plugg och sen en bomb.

Idag har jag haft prov, sista filosofirprovet, imorgon har jag mitt sista prov! Underbart.
Sen ska jag bara ridaridarida, pussa på min fina (Häst alltså), umgås med vänner, dansa nätterna långa med mina vänner  och glömma allt annat skit.




My lifesaver♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback