As the sun goes up

2011-11-21 07:54:51 My day

Älskade helg, förutom att lillasyster varit dålig och jag har sprungit runt med gasmask hemma för att inte bli smittad har den varit underbar. Pållen har varit en riktig pärla, umgåtts med BÅDA mina föräldrar (dock inte samtidigt) som inte händer allt för ofta. Haft fint sällskap lite längre ifrån.

Dock mådde jag inte super igår, somnade väldigt tidigt och började jobba sex imorse. Slutar två så tänkte rida min pålle då, sen träna på gymmet och dööö i soffan ikväll. Fuck, måste plugga. Att jag höll på att glömma det. 'Attans.

Snart är det dags för Gluuuuuben Horse Show. Ska närvara fre-sön. Ska bara titta i år, känns ändå rätt skönt. Skrika lite på läktaren på ens vänner som rider eller sliter bakom kulisserna. Jag ska bara titta och shoppa i annexet. Måste köpa nya ridbyxor. pikuer. Det är kärlek. Mina svarta som jag köpte för EXAKT ett år sen idag, mår fortfarande bra, är hela men dock är dem lite förstora nu. Men det är iofs endast positivt. Men har levt i dem varje dag sen jag köpte dem...måste införskaffa ett par nya. Vill nog bryta trenden nu med ett par bruna...eller marin blååååå. Älskar mina svartisar dock. Nej sluttjatat om ridbyxor.
Kan berätta att jag (eller jag, inte ritkigt, men nästan jag) köpte/fick min efterlängtade GANT tröja i marinblå. Ska ha skjorta under den sen. den är så fiiiin. Även ett par stövlar fick följa med hem. Det enda som fattas är nu en vit GANT tröja och ett par UGGs. Och den där dumma guldiga klockan...




rudolf♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback