30/11

2011-11-30 16:44:54 My day

Utmattad tjej.
Globen är över, har varit så himla roligt det här året, slår nog t.om. förra året och då red jag. I år slavade jag,i like'd it, och årets gäng var helt underbart! Hoppas på nästa år igen. Bilder osv kommer sen.

Back to the real life then.. LillaSvarta har haft en veckas vila i o med globen och hon är finare än någonsin. En vila behövdes tydligen. Snart kommer kiropraktorn också och ridlektioner ska bokas in. För Malin och Nina, samt Ylva. Idag jobbar jag 14 timmar och då är lunchtimmen uträknad. Bikbok och SATS. Pluggar mycket matte inför provet nästa vecka och försöker sova ikapp min förra veckas minimala sömn. Söndag-måndag sov jag endast 3 timmar. Somnade nästan ståendes- Men nu börjar det här inlägget bli väldigt ointressant.   time to stop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback