Let the sun go down

2011-10-14 22:45:48 My day

Så var denna dag avklarad, jobbade heldag på SATS. gillare. Roligt jobb och underbara kollegor!
Efter jobbet blev det stall och en sväng förbi länna sport för vinterjack-koll. Min peak ska säljas om inte slängas!
Hatar den!

Åh var lite stolt över min pålle idag, får ju inte använda bett på ett tag nu I o med att det är lite ömt runt där tänderna satt. Hoppas att ponnyn slutar bita tag i bettet då och då utan vassa vargtänder som skaver. Men hur som helst, red i grimma. Trodde aldrig att jag skulle kunna göra det på min pigga galna ponny när jag köpte henne. Men idag var hon så lyhörd och hon verkligen VILLE göra rätt! Jätte roligt! Längtat till ett nytt sådant pass imorgon!

Nu fortsätter myskvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback