Loosing time and space

2011-10-09 15:53:36 My day

Tävlingen igår gick bättre än förväntat, trodde varken vi skuille trava eller galoppera så jag är nöjd att vi gjorde det överhuvudtaget! Men gud vad Einrad smed i traven, varje steg. Har aldrig varit med om något liknande, illa. Lyckades också göra två felfattningar, både i uttagning och final vill säga. Första gången det med. Men det jag är MEST NÖJD med igår var att vi lyckades få 5,5 av samtliga domare i skritten i finalen. Hon brukar alltid stressa i skritten men igår var hon förvånadsvärt lugn. Önskar att jag kunde spola fram tiden så jag fick se vart hon är då. Hon är mitt livs största skatt den pärlan!

Idag vaknade jag tidigt och kände mig frisk (äntligen!!) så tog med mig hunden på en joggingtur, massa backar. Underbar känsla att få träna igen, känner mig plötsligt bättre inombords! Åkte därefter till stallet och red ut barbacka med Caroline, mysskritt tur. Sen fick Einrad byta hage för att dela hage med Bingo.
Nyss storhandlat åt familjen och ikväll väntas plugg och dejt med Sabinis!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback