Pigg som en lärka

2011-10-31 06:12:52 My day

Alltså igår, för att prata om en annan dag än just bara idag, så låg jag i sängen redan kl åtta och sista gången jag kollade på mobilen var nio, så däckade däromkring. Gårdagen bestod av jobb, sen fick jag grannbarnen med mig till stallet och dem fick rida ut. Skritt på lång tygel, verkade uppskattade från både partnerna. Sen hade jag en jätte trevlig kväll med mamma, inte ofta vi sitter och bara pratar, hon och jag.
...tanken var att jag skulle somna till en film, men datorn tog sitt sista andetag igår, så nu är jag dator-lös. måste köpa ny, suger.

Idag  började jag min morgon kvart i fem,pigg var jag också, den ni! halv sex stod jag på SATS för att öppna dörrarna för dagen. Slutar kl två så då ska jag direkt ner till hästen för endast mockning och sånt, sen halv fem är det pass på SATS och efter passet ska jag rida pollen. Sen dö i sängen resten av kvällen igen. S K Ö N T !!!

Nervööööös så jag döööör.  Förväntar mig det värsta men hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback