Tio meter upp i luften

2011-10-03 20:57:37 My day

Hehe min impulsiva vän ville lämna "the dark side" idag och återvände till oss med två stora b'n, blonda och begåvade. Så nu är C någorlunda blond. Haha ganska underhållande att lyssna på när vi valde hårfärg. Men however, fick hjälp av Caroline idag med ridningen. Hon smiskade igång oss och i slutet var vi nog ett helt okej ekipage.. Jag och einrad. Inte bara häst som behöver uppvärmning!

Massa roligheter kring hästarna nu framöver. Like it! Imorgon är det lektion för Y.H, första lektionen för henne sen jag köpte einrad av henne. Hon kommer typ dö när hon ser mitt fetto till häst, ååh jag kommer skämmas ihjäl. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback