When everything is wrong

2011-10-11 20:51:24 My day

Tog en paus i pluggandet, första provet imorgon. Höll på att somna så har gjort en kopp varmt te och lagt en ansiktsmask som lugnar och renar huden, min hud har för första gången i mitt liv gjort uppror. Bölder ploppar upp och jag spyr snart, haha. Hatar finnar så nu ska dem bort! Köpte även nytt smink idag, ska prova på ID Bare minerals nu. Mer puder liknande mineraler än foundation, inte för att jag smetar in mig i det heller särskilt ofta men när det sker så känns det bättre att använda en bättre produkt som skonar huden lite mer. Oh Gud vilket evighetsbabbel om smink, aja nu börjar DH och naglarna ska målas. Sen plugga vidare. Natti natti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback