Where are you know

2011-10-12 09:01:51 My day

Morgonpigg, eller sömnproblem på morgonen. Säga vad man vill, men uppe tidigt är jag varje dag nuförtiden. Pluggade matte fram till elva igår, ska snart sätta mig och gå igenom lite kort innan provet börjar kl 14. Har ätit frukost och ska hoppa in i duschen strax. Jobbar till 22 idag också, trevlans.

Stackars min lilla ponny då, hon ska få träffa tandläkaren idag och jag tror hon är rädd och jag kan inte vara med för att trösta, hehe. Det smäller nämligen i käken när hon tuggar och när hon vet.besiktigades när jag skulle köpa henne sa veten att det inte är
Någon fara, men jag ogillar ljudet så tänker ta tag i detta nu. Kiropraktorn kollade snabbt förra veckan så hon rekommenderade tandläkare och om det inte blir bättre kommer hon ut igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback