Dancing in the moonlight

2011-09-25 10:46:53 My day

Jag har saknat min, min lilabloggis!
Har jobbat fem dagar i rad nu..har tydligen sömnproblem också. Vaknar sju varje morgon och somnar vid strax efter två. Jädra vampire diaries! Alltså jag är så beroende att jag inte kan slita mig på kvällen´.

Igår hade jag en rolig sista (med sista menar jag, sista helgen på Eurostore, slutar snart) lördag på jobbet, åkte ner till stallet och tog hand om min halta lilla ponni. Idag ska vi longera henne igen så hoppas det bara är pga alla sår på benen som hon haltar. min fina lilla. Efter massa ta-hand-om ponni fick hon flytta in i sin nya box.

Kvällen avslutades med en mysig bio och middagkväll med Sabina. Älskar när man hittar människor som man verkligen connectar med, det är få som man verkligen klickar med. Bina känn dig träffad mupp!
Nu ska jag jobba i några timmar (SÖNDAG i butik, nanana), sen träna (borde egentligen inte eftersom jag är dunderförkyld och hostar snart upp min mage, men halsen gör inte ont så jag får träna!) och sist stallet med insläpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback