Det var här vår saga började

2011-09-14 10:10:21 My day



Igår var en bra dag, delvis. Men överlag..väldigt bra!
Kvällen var bäst! Jag och min lillasyster red tillsammans och det var längesen må jag lova. Hjälpte henne lite inför tävlingen och dem är sååååfina! Mina små kottar♥
Einrad då.. Efter tävlingen så går hon bättre än någonsin. Travar väldigt balanserat, iallafall i vänster varv, men hon är betydligt mjukare i höger. Så det jobbar vi på nu, att få det mer jämnt. Längtar till lördag, tävling. Det var så otroligt roligt sist. Kommer aldrig kunna sätta ord på vad dem här djuren betyder för mig. Min fina ponniplutt. På söndag har jag ägt Einrad i ett halvår. Ett halvår har då gått sen jag skrev på papprerna, sprang på parkeringen med henne för veterinären. Jag var så himla nervös, men lite rädd och förväntansfull. Det var mycket att ta in. Ska berätta hela vår historia någongång. Den är rätt lång. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback