I never wanted to crush your world

2011-09-27 20:44:12 My day

I brist på annat att göra, så bloggar jag. Med en halt häst och en sjuk matte kommer man fasen inte långt. För sjuk för att träna och ingen häst att rida heller. Har tvättat utrustning och pållan blir fint borstat varje dag. Shoppar för att sysselsätta mig och söker mer jobb. Ska få mitt drömjobb. Ger mig fasen inte!

Tänker nog träna imorgon även om jag inte är frisk, fast borde verkligen inte. Tränade igår och varje utandning slutade i en hostning. Men orkar inte ta det lugnt en dag till. En dag räcker! Tack. Nej men om man ska göra någon nytta, typ städa rummet. Eller kolla vampire diaries och fixa naglarna uinder tiden? Japp, så får det bli!

"It's never a right time to say goodbye"- och nej jag är inte depp, utan jag bara poängterar ren fakta kära vänner eller läsare eller ovänner eller vad ni är. BByebyeee

 

 



LITEEEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback