It's a big world, it's easy to go lost in it

2011-09-27 20:37:18 My day

Skippar vanliga "hej idag har jag blablabla" inlägget idag. Utan tänker visa vad jag handlat idag bla istället!

 



Alltså den här oranga (hur skriver man orange i den formen?) tröjan kommer bäras oavbrutet i höst, till fest och vardags, till klackar eller flats. Whatever.



Sen har jag bytt hårfärg också, välkomnar den nya färgen med ett leende på läpparna! Bye gult hår! Klippte bort 1,5dm också. Gilla!



Världens mest underbara poncho/halsduk liknande kofta. Kommer bära den över min skinnjacka till vardags och fest. PERFEKT!

På fötterna har jag mina älskade Jeffrey campell skor som jag dyrkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback