Jag frågar inte vad det är

2011-09-28 08:45:29 My day

Godmorgon!
Alltså är det bara jag som alltid lyckas vakna innan tuppen själv? Av mig själv också. Väldigt störande.
Sitter i min säng i min morgonoutfit (minshortsi, alltså det står mini på rumpan, haha, MINICOOPER shorts alltså, och en grön stor tröja med en ETTA på ryggen och på framsidan står det " Nu känns det bättre" Fnissar alltid lite åt texten, internskämt. Kan ni se mig framför er nu?) och betalar räkningar. Som inlägget under visar lyckades jag få en fin böter häromdagen. Lika bra att få det avklarat, hur mycket det än svider och är väldigt irriterande!

Fick inte rummet städat igår heller, så tänker göra det NU, direkt efter detta. Sen ska jag till SATS, sen lämna in bilen på recond ( Det behövs!! Stallbil håller sig inte ren länge, haha). Och under tiden fixas ska jag till min halta pålle. Ikväll blir jobb och lite annat trams.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback