Love you like a love song

2011-09-01 09:33:19 My day
Igår var en rätt hektisk dag, började jobba kl 07 med inventering, halv tolv mötte jag upp Carro och bilflängandet började. Hämta släp, sedan hämta ponni och anlände till fors. Red lektion för Malin, en sista genomgång innan tävlingen (hjälp!!). Kändes helt okej. Jag får helt enkelt andas som malin så fint säger, har lätt för mig att sväva iväg och sluta andas vilket resulterar i att ponni blir spänd. Men jaja jag är iallafall dödsnervös för tävlingen men samtidigt sjukt taggad, vår första tävling! Vi får hålla tummarna att vi klarar oss runt i rätt gångarter, det är det enda jag bryr mig om just nu. Att vi sätter alla gångarter. Efter träningen lämnade vi ponni och sedan släp. Hemma vid halv sju.
Mådde illa, trött, värk överallt. Läste min bok och sen kom Hanna och tog hand om mig. hihi

Idag blir det jobb 9-15:30, stall, gym, solning och städning utav huset. Fun day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback