My dilemma

2011-09-22 15:20:50 My day

Okej nu failade jag stort. igen.
Hade skrivit ett lång inlägg om massa saker och så klickar jag kryss? WHY?!
However, jobbar tiotimmar idag..usch och blä. Efter jobbet ska jag vara effektiv och hinna med både stall och gym. Snabba takter. Hostar konstant och det känns i magen kan jag lova, träningsvärken är inte nådig!

Imorgon jobbar jag igen, dock på ett nytt ställe. Varken toyota eller eurostore. i stan, på ett cafe. Varför ett cafe?, det är ju verkligen inte mitt kall i livet...aja moneymoney.



Måste ju ha pengar för att betala min dyrakärlek. Du är fasiken dyrare än att ha pojkvän HÄST! (och när jag kallar min häst, för just det, HÄST, då är det illa. Kärleksorden flödar annars, eller?)

Nämen titta, detta inlägg blev ju betydligt roligare än det jag skrev först. Älskar min ironi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback