Solen går upp och allt som var dött växer åter till liv, det kan också vi

2011-09-15 20:18:10 My day

Full fart framåt idag...och en träningsvärk som döööööödar!
Började min morgon med stallet, hovslagaren var på besök hos Einis. Kul att ponnin endast kan gå 5½ vecka innan hon måste skos igen, dyr tjej. (hon gillar uppenbarligen bara nya skor). Blev en snabb longering innan jag var tvungen att bege mig. Åt en snabb frukost och gjorde iordning mig för...damdamdam...det får ni ej veta. Efter det besöket blev det centrum snabbt, mötte upp Erika av en slump=lunch, Sen träffa jag Hanna snabbt. Hann shoppa lite smått också, ååh höst♥

Körde ner lillasyster till stallet medans jag träffade Cissi och red ut en sväng med henne på fina hästarna. Fick äran att prova på hennes lillaprins medans hon red stor vit sago drake. (Ja, vulcao är draken). Jätte söt liten kille hon har, duktig också. TÖtnosen. Nu efter en joggingtur ska jag bokstavligen döö i sängen framför Vampire Diares. ÄR BEROENDE!! Kan jag få veställa hem Stefan till mig rum typ? ( Fast cissi säger att jag kommer svika stefan och ba börja gilla Damon, konstigt det där. )

Imorgon har jag en fartfylld dag igen.MEn ikväll behöver jag vara ensam och fundera över massa saker. Ensam, med Vampire Diaries. He-he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback