What hurt's the most?

2011-09-12 21:53:42 My day

Mina dagar springer, nej rusar förbi.  Fulla med saker att göra.
Söker jobb, pluggar, tränar, rider min häst, jobbar och sen är det tusen saker därimellan. Men jag klagar inte.
Har prov nu på onsdag.. ååh det är faktiskt kul att plugga. Har saknat det massor märkte jag när jag väl satt där med boken i knät och skrev anteckningar. Älska skoltiden! Även fast man var så äcklig skoltrött när man satt där i skolbänken så saknar man det som tusan nu i efterhand. Så ni som går i skolan, framförallt gymnasiet. Ta VARA på er tid där, för ni kommer sakna det!

Idag har jag hunnit med rätt mycket.
Sökt jobb i ett helt centrum ungefär, tränat ett mördar pass med Karin ( Cirkelträning med tränare, döööö!), ridit min häst som är så fin och helt underbar så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Efter nästan ett halvår så har jag äntligen fattat henne och hon förstår sig på mig, min fina prinsessa. Ni förstår inte vilken kärlek hon är. Det bästa valet i mitt liv, helt klart! Hur som helst, pluggat massor och sökt ännu fler jobb på datorn. Skrivit på mitt CV som jag ändrar varje dag, hängt på jobbet med min chef och städat mitt rum. Mina dagar ser ungefär likadana ut.


Ni ska få ett tips av mig också: Träna aldrig ett mördar pass utan att ha ätit något under dagen. Man ska fasen aldrig slarva.
Tips två: När ni gör Spinderwalk ( man klättrar som spindelmannen, hehe) så var försiktiga så att ni inte sträcker höften. Jag lyckas på något konstigt sätt alltid med det, och tränarna skrattar alltid lika mycket åt mig för det. Fun.





Livet är löjligt roligt, även om det inte alltid blir som man planerat så blir det alltid fruktansvärt roligt.
Som dem säger: Man ska inte gråta över spilld mjölk, man kommer alltid spilla igen. ( okej det sista hittade jag på själv, helt ensam. Fyndig-tjej-91, hehe kände att sträck-ålder grejjen var way to long ago sen jag använde den, nej slut på bloggeriet. Såhär skumt kan jag inte ha det. skummit.) SLUTARÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback