When I look in to your eyes, I see rainbows in the sky

2011-09-14 15:31:06 My day

We are going dance in to the sea-

Vilket roligt och grymt träningspass det blev idag! Tredje cirkelpasset på fem dagar, helt sjukt kul!
idag var det en tjej som höll i passet, i min ålder ungefär, (coolt att vara PT när man är så ung!!) Men idag vet jag inte vad som var så roligt, men jag var sjukt taggad och Karin med. Var aslycklig efter, älskar att träna! Pass är bäst! Motivationen blir som högst då. Innan passet hann jag köra crosstrainern i en halvtimme på högt tempo, hade någon störd energikick idag och den är inte slut. Vill bara ut och dansa ikväll känner jag, hehe.

Men nu ska jag städa klart mitt rum, sen jobba i två (onödiga) timmar, stallet och sen får vi se om natten bjuder på några festligheter med vännerna eller en lugn kväll med jobbsökande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback