Your my favorite movie

2011-09-19 20:00:05 My day
Goderkväller!
Idag har jag mest tittat ut genom fönstret på niagarafallen som förflyttat sig hit till Sverige, Stockholm. Eller iallafall på förmiddagen. Började min morgon på Haninge Fysiocenter för att kolla upp min smällande höft, efter en undersökning ska jag nu vidare till röntken och i värsta fall kommer även detta sluta med en operation. Känns tipptopp!( Sarkastisk) Efter besöket träffade jag Karin, sen åkte både iväg på Intervju och jag jobbar nu på Toyota bilcenter! Ska bli riktigt kul att prova på något helt nytt, men också lite tråkigt att jag aldrig hann uppleva arbetslösa livet. eller? Fast neee.
Efter Intervju och introduktion åkte jag iväg och mötte Karin again för ett gympass. Blev Crosstraining grupp-pass igen. ÄLSKAR DET PASSET! ÄCKLIGT ROLIGT OCH JOBBIGT! Nu sitter jag i Karins säng, proppmätt efter en god kycklingsallad till middag medans damen duschar. Vi ska ha moviiieniiightiii!, fixa naglarna också,,girlstuff. NERDS!  Imorgon är ännu en spännande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback