Mintmetallic

2012-04-14 00:36:59 My day

Igår kom det in världens finaste tröja till butiken. Mintgrön med metallic splitter. Ville så gärna ha den här tröjan i vintermodellen då den var mörkgrå med metallicsplitter, men va osäker så sålde den slut och ända sen dess har den cirkulerat i mitt huvud.. Så när jag packade upp den häromdagen i Mintgrön slog jag till direkt.
I'm in love. Bilden gör inte färgen rättvisa men perfekt är den vänner.

Håhå långt inlägg om en tröja. Men fortsatt om klädrelaterat, jobbade i kista idag. Eller aa först globen och sen kista, måndagar och fredagar hittar ni mig I kista galleria, Sveriges största Bik Bok. Älskar mitt jobb och babblar non stop om kläder och Bik Bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback