Go with all your heart

2012-08-25 07:42:52 My day

9-18:30 står på schemat idag. Utan rast. Löningshelg. I Skärholmen. Peps ikväll står jag inte längre upp. Butiken kommer bära eller brista. Löning i dessa butiker är som en jäkla julrea. Och jag blev ensam. Woopwoop!

Igår då, trött och hungrig efter 9timmars jobb utan lunch (åkte mellan två butiker), till stallet och kände att båda hösten och jag behövde motioneras. Så vi joggade. Einis tränade trav och kondis och jag bara sprang. Så härligt! Sen körde jag mer joggning på ovalen några varv och utfallssteg två varv." älskar känslan i dem sista utfallsstegen och man kommer INTE upp, skriker sig upp liksom. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback